Srry ^^

Ja vet att jag varit lat nu ett tagmen har inte gjort så mycket under lovet... mest sovit till 2 på dagen och sen sett tv eller nå sånt.. Jajaj men i söndags varjag i stallet och då löshoppade vi hästarna:) Shivas sprang in i väggen han tyckte det var as kul :P han gjorde inte illa sig! Sen hoppade Harley gubben lite och han var galen xD Han gillade verkligen att hoppa. han rymde utanför avspärrningarna några gånger oxå. Sen massa andra hästar och sen lilla gumman L'amour :) Hon gillade det oxå... hon rymde ganska många gånger men alla tyckte hon var så söt så vi jagade henne runt nästan hela ridhuset xD sen hjälpte jag A-k med jouren eller iaf middagen. Sen hem till pappa som skjutsade mig till mamma. Sen igår var jag i stallet igen och hjälpte A-k ;) Då med både middag och kvälls. Det var -23-28 hela kvällen :S Harley fick springa lite löst på ridbanan och självklart trampade han sig xD Sen longerades lampan i ridhuset. Det var någon som var jätte snäll och lämnade en full skottkärra full me skit i stallgången och for hem. Och nån hade lämnat sin hästs skit i vatten spilltan :*( Jag rengjorde spiltan och gick sen ut me "HINKEN"! xD avloppshinken som är "JÄTTE" mysig :S Sen vare inte så mycke ;) men nu ska jag se klart skidor på tv :) Daniell Rickardsson leder just nu och nu kommer Hellnber men han har redan passerat Daniells tid.

 

Puzz och Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0