skidor på tv ;)

Var nästan duktig i morse och steg upp 20 i 11 :D *stolt*
Sen sett skidor damernas final climb och herrarnas mass start i skidskytte.. Farbror var oxå här och tittade på tv. Sen berättade pappa att då jag var liten och var med i skidtävlingar( typ km) så kastade jag mig alltid ner efter målgång ^^^jag hade ju sett hur dom gjorde på tv jue ;O

Pappa har varit och kört lite ockelbo med cajsa idag och jag är väldigt sugen på att åka jag med.... någon so följer?? ;O
Vill till stallet oxå...... I går var jag i stallet med anna-karin och vi körde\red runt grundvik, en liten skritt tur. Lampan var inte särskillt nnöjd med att bara skritta.

 

1 dag kvar till skola :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0