kallt igen

Ja ii dag är det nästan lika kallt som i går! jag gick till  farmo och farfar
och höll på att frysa ihjäl! mina öron trillade nästan av :\  åt "brunch" där och läste lite tidningar...
sen ringde ida så jag pratade lite med henne medans jag gick hem....
nu sitter jag är och fryser framför tv:n. Vill till stallet NUUU!!!
men det är så kallt så ponny stackaren fryser ju ihjäl om jag kör henne idag.
Typiskt!!! då jag väl är laddad att köra så är det svin kallt ute. Ska bli film kväll hos Ellen i dag :D träffas det "gamla" gänget.. se lite filmer och så^^

Jag är hungrig så ska nog gå och hämta en frukt eller nå. 

skriver kanske sen oxå ^^ sayonara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0