uppdatering!!

Kände för att uppdatera lite nu ;)
Har ändå inte hänt så mycket under tiden jag varit borta....

Men i helgen var jag på ett typ "för"läger till konfan :) I älvsbyn dåe.... Typ hälften av klassens tjejer var där xD
Jag och bella blev lite mobbade, För typ alla hade stora fina elektriskt uppblåsbara dynor och vi hade tunna liggunderlag xD

Kom dit fredan typ vid halv 7. Då åt vi, sen lite fritt att packa upp o.s.v. Sen samling tror jag det var och dom delade ut namnbrickor xD sen kvällsmat typ och kvällsandakt;)  Efter det så var det fritt och man spelade spel och en massa sånt. Sova  vid 12 o.s.v. Vaknade kvart i8 tror jag det vara v att ledarna kom och väckte oss ^^ glad att det inte var kill ledarna som väckte oss, för dom typ slet upp dörren till killarnas sov sal och skrek GOD MORGON!!! xD
Sen klä på sig och de för att sen äta frulle ^^ Juste sjöng alltid innan maten typ ibland en med bamse melodin. efter frukosten var det typ lite jag vet inte vad men sen var det iaf morgonbön ;) 

Sen var det väl inte så jätte mycke som hände..... jo ledarna hade en jätte bra pjäs som dom spelade upp för oss ^^
Nä nu orkar jag inte nå mer xd ska försöka skriva i morron me

Kommentarer
Postat av: Belliss

Hahaha! Våra liggunderlagg diggar jag! ;D

2010-02-10 @ 21:24:24
URL: http://gullsenbella.blogg.se/
Postat av: Belliss

Sen fattade jag inte din kommentar på min blogg heller xD

2010-02-10 @ 21:25:15
URL: http://gullsenbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0