Trav

Ja nu sitter jag framför datorn och möglar igen.

Kollar vad som hänt i trav Sverige på aftonbladet då jag inte kollat på länge.

Orkar nog inte fara till stallet i dag då jag haft prov och allt xD kalla mig lat.

Hade hkprov och vi skulle sitta minst en halvtimme och jag var kvar efter en kvart x3 kollade igenom typ 3ggr och sov lite över bänken xD

I morron ska vi göra amerikanska muffins. eller cupcakes, fast inte riktiga då hon inte har philliadelphia ost på hk :\

i morron är det 2 veckor tills jag fyller år :) måste skicka ut önskelistan till far och alla xD

Annars får man ju inget!! :O.

Vill följa sara till boden på torsdag men det blir roligare om jag kan ta me lampan och träna henne där och vänja henne vid banan.

 

Nu ska jag kolla vidare på aftonbladet och träna tyska på internet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0