Torsdag :)

Ja i dag är det torsdag och jag var lite lat igår och orkade inte skriva nå,
Men det hände ändå inte så mycket i går var hemma typ hela dan hos pappa och for en snabbis till bby i stallet<33
Mockade ,fyllde mat och tog in henne för madde skulle ta in harley för middag.

I dag har jag inte gjort nå!
Sett tv och suttit vid datorn. Kollat på cirkus möller och parlamentet xD
Jag dör dom har sånna klock rena skämt.^^

Ska till stallet innan 10 i morron för lampan <33 ska få vinterskor så sen är det bara att tuta och köra *^_^*
Ska även sköta henne i helgen då a-k ska på ridkurs i boden me halle.


Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Hej :)

jag har frågestund på min blogg just nu.

Och det är en timme kvar tills den avslutas.

Jag skulle blir jätteglad om du ställde en fråga.

www.tiieepjuliish.blogg.se

Fort det är bara en timme kvar.

Kram.

2009-10-29 @ 19:08:44
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 21:37:13
Postat av: Pernilla : )

hörredu du önska inte för mycke, passa dig hon gör comback å då ångrar du dig för hon skulle bara susa iväg hehe ; )

du får möta Telia istället ; P eller satsa på russ till 2011 hehe då kommer Mattis ut på banorna å då får man se upp ; )

2009-11-01 @ 21:02:14
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0