Punka xD

Hej hej i dag så har jag städat bilen som jag skulle ha gjort i juli xD,
Men nu är det ur världen iaf. Orvar hjälpte oxå till. Fast jag blev tokig då han sprang på sätena efter att jag damsugat dom xD. Jag bara NEJJJJ!!!!!!!
En gån sprang han genom bilen till dörren som var stängd stoppade tassarna mot rutan och det såg ut som att han tänkte "nananananaa du kan inte ta mej."


Sen bar det i väg till stallet och vi hade med kompressorn för att pumpa däcken för en gångs skull. :)
Sen då jag kom till baka efter att ha kört ganska långt så har jag punka xD
Inte kul.

Duscha lampan och ge henne mat sen ringa efter pappa som kommer och hämtar mej orvar och hjulet xD

Sen skjutsade pappa mej hem till mammi och nu sitter jag här me en sovande Orvar i knät :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0