Primmlan tre i går

Ja i går var Sara och tävlade i boden och kom trea men tvåa sammanlagt i j-ks ponnytravkupp:D
Följde me och uggladde bevid me orvar xD
Kom hem ganska sent så de var bara att duscha och gå och sova.

I dag hade vi syslöjd och jag har börjat me min dress. Orkade inte gå på piano lektionen i dag så jag var me på klassrådet istället, Och självklart så var det min tur att vara "ordförande".
Sen so och svenska. sist vare bild.  Ska till stallet sen och köra tror jag men dit ska jag iaf för jag måste fråga a-k en sak

Kommentarer
Postat av: Pernilla : )

en sak!?! hehe kan de vara de jag tänker på hehe ;)

2009-10-23 @ 16:43:19
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0