Jour

Ja idag var jag och nynne i stallet kring 12.
Först for vi och köpte nudlar att ha me oss mumms.
Sen mockade vi och fyllde hö och mat till båda hästarna.
For och körde och vi mötte några som red och båda dom hästarna tvär stannade och glodde. VA EN LILA VAGN AAAHHHH!!!!!!.typ
Kokade nudlar då vi kom tikll baka och sopade och donade. Jag stannade till typ klockan 6 men nynniz for hem vid halv 4.
A-k Hade jour så jag hjälpte henne med den och då det var klart cyklade jag hemi gen i regnet\snön
Satt och såg scary movie 4 då a-k smsar och säger att hon kjommer och hämtar mej till jouren för kvälssmat.
Hade smsat henne och sagt om hon ville ha hjälp kunde jag hjälpa.
så kom hon och hennes "lilla" hund pusssade mej i ansiktet hela vägen dit och tillbaka.

Ska gå och sova nu Puss puss

Kommentarer
Postat av: perre

jasså du menar så.. hehe ; P nja 100 selar har jag inte bara 5 och en galv plua nån reserv vi har nån stans nertryckt hehe ,P

2009-10-28 @ 10:34:29
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0