WIIII

Ja som det ser ut så ska jag till perre med "lampan" till helgen :)
kulkul :) Om det finns snö kvar så ska vi nog tolka xD Vi hade tänkte se new moon men vi hinner nog inte det på fredagen kanske lördan om jag hinner få min bio biljett av nynne som hon är skyldig mig xD

Jaja men in dag var vi på skolan då  (ofc)
Matte och vi fick se provet. hade 14 rätt xD tre mer än sara och 4 mer än ida *STOLT*
dom går i den svåraste matte gruppen och jag i medel. det dock samma prov
sen massa grejs typ kör och så.

Äta gotti gott hos mormor och sen i väg till stallet :)
hann inte köra men orvar var me och fräste lite åt katterna xD
Mocka och fixa åt gummz sen fick jag skjuts av a-k hem (tack a-k). Annars hade jag fått vänta till halv tio i stallet xd


men ska vara soc på msn nu heeejzzz

Kommentarer
Postat av: perre

lääängtar ;) hoppas de snöar om tusan i morn ;)



fast så matglad är jag väl inte?! : O eller jag kanske är de haha :D

2009-11-16 @ 22:44:38
URL: http://perrehietanen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

nää linnea nu tycke jag du är lite taskig mot mig, jag kanske bara var enormt hungrig den gg hehe ; P



nu är de inte länge kvar till fredag ; )hehe tror de blir städning på torsdag då behöver jag inte plugga eller nå för alla prov å läxor å shit är på tor hihi ; )

2009-11-17 @ 19:20:03
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0