Skola:(

Ja nu är det slut på friden då skolan börjat om igen!
I dag hade jag min fina klänning fast sydd i en jeans jacka på mej och som förväntat stirrade typ alla.
Fast den blev lite mer "cool" då dom såg att kjolen satt ihop med jackan xD
Hade matte och det har vi med två andra grupper nu då hälften av lärarna är i sydafrika.
Såg film på so:n och fick sluta då den tog slut.Den handlade om Island.
Film på Tyskan me och skriva på svenskan.
Dans på idrotten. Jag tänkte NEJ INTE DANS!!! men det var faktiskt ganska o.k
nu sitter jag vid datorn spom ni nog förstår och ugglar. ska  kolla på trav 365 och lite annat innan jag går ut me vovvarna i mörkret.





FYLLER ÅR OM 2 DAGAR!!!!!!



Puss och hejz\ Lilli <33

Kom ihåg ät aldrig gul snö!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

om du ska hinna med mig och Telia får du jaga längre än världens ände.. hehe för vi ger oss aldrig så stanna vid kanten de kan du glöma hehe vi fortsätter springa även om marken försvinner haha ; )

joodå nog hade jag kunnat ha kvar Müsli nästa sesång oxå men de känns bättre att hon får all den tid och kärlek hon förtjänar för nu när jag har mattis oxå så blir de inte så mycke tid alla måste dela på, men jag kommer att träffa hon igen och vem vet de kanske blir en comebak nån gg ; )hehe

2009-11-03 @ 16:45:19
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0