regn :(

Idag har det varit sol och jag gjorde klart svenska uppgiften och gjorde kemi prov från 7.an xD
Sen Hk och vi gjorde tortillas och hastbullar. Hade engentligen No sen men hela klassen kom och gjorde knäck och saffranskaka som vi ska sälja :)
Slutade lite senare då. Sen kom saras pappa och hämtade oss och vi for och hämta simon me.
Det märks att simon jobbar på en såg.... Han luktade så mycke trävirke att jag trodde jag hade stickor i näsan xD
Sen hem och äta ungnsbakad falukorv . Har nog inte ätit det på tre eller fyra år så as gött vare.
Leta börsen och sen till stallet. körde mockade osv han inte vara me Linus och Mike :(
Nu sitter jag här och ska försöka svara på msn xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0