Perre tvinga mej xD

Hehe ja som ni ser så var det perre som tvingade mej att skriva xD jag har tänkt skriva flera gånger men det har inte blivit xD

 

Jaja men i veckan har jag haft matte prov och det gick väl sådär och No provet i onsdags :( hoppas jag kan få ett vg där :) det kändes bra iaf.

Var på stan jag linus ida och sara då vi  sitter på en bänk så kommer det fram en gubbe och tittar på oss. Sen går han fram till Linus och taqr han i handen och typ hej hejh sen bara Får jag nypa dej i handen xDLinus: NäääGubben nyper han och linus bbara ajjjj. gubben:*dunkar linus i ryggen* men ha det bra och sen går han xD

Linus har typ fobi för gubbar nu xD.

Inte gjort så mycket i veckan lampan har fått vila om inte a.k kört henne vill säga :)

Nu är det typ nästan klart att jag ska till perre nån helg med lampan :)

 

 

Men nu ska jag se Johan falk Näktergalen :)


Kommentarer
Postat av: Perre

äntligen kom de ett blog inlägg de tog då et tag hehe ; )

ska blir kul om vi kan vara m varann nån heg ; ) nästa helg kommer jag till Piteå haha de är ju klubbkul m travet så då komemr jag till piteå å badar ; )hoppas du oxå kommer så jag har nån att vara med hehe : D

2009-11-14 @ 19:38:13
URL: http://perrehietanen.blogg.se/
Postat av: Perre

har glömt vad hon heter ;P bra att du kommer ; )hehe

2009-11-14 @ 23:45:34
URL: http://perrehietanen.blogg.se/
Postat av: perre

kommer och badar ;) hehe

2009-11-14 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0