Lampan & jag = boden och perre.

Ja i dag har inte hänt så mycket som vanligt xD
Hade matte och det gick väl ganska bra :)
Sen tyska,skulle egentligen ha prov men gunnar var sjuk ^^,.
Hade då vikarie men han hade typ provet hemma.
Sen lunch och sen so. Hade nordens natur förhör och det kändes ganska bra :)
Sen hk, jobbade med erik men det gick faktiskt ganska bra förutom att han sprang om kring som en skållad höne eller nå xD

Sen no och skriva lite där. Hade tråkigt så ritade lite och vart ganska nöjd med den.

Nu sitter jag här och lyssnar på Nickelback :) fast vänta.... låten tog just slut xD

Ska gå nu.... NÖJD PERRE HÄR HAR DU DITT INLÄGG XD

hejzzzzz

Kommentarer
Postat av: Pernilla

joodå Linneasuper nöjd är jag ; )

du börjar komma igång nu å blogga varje daqg dktig duktig hihi ; )

glöm inte kamera när du kommer (om du har nån) ; )hihi

2009-11-17 @ 20:48:41
URL: http://perrehietanen.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: tack så jättemycket =) glad jag blir

kram

2009-11-18 @ 15:45:00
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0