Fjortizzz och Saknar :):(

Ja i Onsdags fyllde jag ju då fjortiz som pappa säger xD
Fick lite små saker inte jätte mycket men men det duger :). 800kr på cubus körpisk jeans borstar till lampizzz <33
SNyggast borstar i stallet nu :)
Och lite mer men men. Var i stallet i går och skötte både Lampan och Harley på 1,5 timmar :)
Ganska jobbigt men åsa skulle ha bilen.
Chili är en liten sur ponni som ite gillar nått verkar det som.
Han bet harley i baken då jag tog ut han ur boxen :( Harley bara "AHHHH han bet mej!!!!!"
Sen i dag skola då och smsa ganska mycke xD Men min mess kompis är i Norge nu och kan inte messa me han på hela helgen !!! :O PEST!!!!!!!

Vill messa NUUUUUU!!!! fast mobiil räkningen blir nog lite billigare men ändå xD
Han kommer hem på Måndag och jag överlever inte tills dess!!!!!!!!


Men puss och hejs lever pastej <3333


Kommentarer
Postat av: perre

Men lilla linneahar inte du lärt dig ännu att de går alltid bra för mig när jag tävlar ;) hehe

kom 4a de du ;) vi kanske inte vann men vi vann iallfall hehe ; P

2009-11-08 @ 14:56:54
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0