YO BAP!

Ja hejsannu har jag faktiskt skrivit två dar i rad!!!! O_o

Ja i dag började vi med engelska och vi hade jätte mycke "Engelska"!
Vi fick träna inför no provet i stället.
Sen So! Jävligt kul har saknat våra roliga timmar xD
slapp matten för ullis hade nationella med 9:orna.
Sen hål i typ 2 timmar.
for till ida och chillade typ singstar och studsmatta.
Sen råkade jag döpa om hennes sköt kanin till stampina men det är en kille ochhan heter skuttis i gentligen.
No Provsom sista och ja det gick väl si så där.
Gick ner till mormor och sitter där än.       Jag håller på att göra sara vansinnig för att jag lyssnar och tjatar om EMD.xD
Men det går nog snart över tror jag.

Puss och hej lever pastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0