SÖkes

Ja nu har jag varit borta ett tag igen men men det får bli så!

Drar lite snabbt vad som har hänt

Söndag: snickrade lite på buren innan jag gick och duschad för att fara till nynne i jävre.

Kom dit och vi var med hennes lillbrorsa och hans kompis xD

Gick ut och lekte munkboll\burkas och vad är inte det första jag gör? jo tappar skorna så jag flyger och får världens gräsfläck på åsas tights!

Struntade i det och fortsatte sen gick jag och nynne in och spelade GH (första gången)

Vi gick ut en stund och hälsade på The Dogs! fick åka lite grävskopa oxåxD

Nu börjar det intressanta.

Vi gick in och så TWILIGHT!!!!!

Hade inte sett den förut och blev typ kär i filmen xD

Och vad tror ni inte händer? JO då James jagar bella och edward och allt är som mest spännande kommer pappa och hämtar mej :(

Var typ liiite sur

Men jag fick låna första boken av sara på skolan och läste den på en dag xD

Måndag: Ja jag fick låna saras bok!

Sen hände väll inte så mycket.

Tisdag: fick andra boken och vart som upp slukad! det står på baksidan av boken att det är vansinnigt beroendeframkallande!

Bellas "smidighet" smittar av sej!

Jag läst och gungade på idas gunga och for me ryggen rätt in i trädet! AJJJ

sen snubbla jag över ett snöre!

Ridning sen och jag hade Phebe (stavning)

Och två från idas grupp red med oss och Carro den ena var jätte jobbig hon babblade och babblade!

Sen jag åker ju alltid me sara så hade sara bråttom till ok för att hämta ut ett paket.

klockan var väl caa 20 i 9 och ok stänger 8

Hon har höken utanför phebes box och borstar söligt och är rädd för hans hovar och sen tänkte jag "yess" nu är hon klar! då börjar hon borsta hans LUGG!!!!!!!

Man bara ÅHHHHHHHHH

inte hänmt så mycket i dag! läste ut boken men inte så mycket mer.

 

 

PUzz


Kommentarer
Postat av: Sara

Phoebe stavas det

2009-06-07 @ 10:35:19
URL: http://solostraningsdagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0