NAMNSDAG!!!

Hej haj idag hade vi matte som första och vi typ jobba 10 min sen hade vi diagnos!!!! på morronen :S

Fast då fick vi ju sluta då vi gjort det. Sen chilla tills vi ska fylla i sol lapparna och sen sol pass.

Skrev på berättelssen båda passen men jag läste mest på sisita! Måste ju få slappa lite xD

Sen lunch typ Bojar gryta? fatta konstigt namn jag undrade först om mammas faster bojjan varit inblandad men nog tror jag hon lagar godare mat än så! xD

Sen idrott!!!

Hade brännboll och långboll.

började med bränn boll och vårat lag förlorade.

Sen långboll där typ tre styckna ramlade\slängde sej.

Sen brännboll igen och då hade jag glöm reglerna jag hade långbolls reglerna i huvvet!

Jag tänkte "ja nu är dombrända för bollen är över linjen"

Och typ alla i laget skrek "kasta bollen Linnéa!"

Jag bara "juste! men vart skulle nu bollen ?"

 

Har Namnsdag i dag! <33

Jag hade alldeles glömt bort det för jag tänkte bar att Alexander rybak fyller 22 i dag xD

Det var Sanna av alla människor som sa grattis på namnsdagen!

Jag bara "Juste det är den 13 i dag!"

men nu ska jag lyssna på lite musik och skråla med :)

fick en keps av mamma i dag

 

 

Puss å hej leverpastej! \\ sing sing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0