Hej fina människor

Hej hej!

Ja nu har jag varit sådär äckligt inaktiv ett tag xD.

Men jag kandra helgen lite snabbt.

fredag fick jag sluta tidigare för vi skulle till stan. där gick jag ch mormor till kappahl och la undan en examens klänning.

Lördag var jag hos pappa och vi for in till stan. Hämtade ut klänningen och sen gick jag bara och släpade fötterna ett tag.

Sen bar det i väg upp till gallerian för att se EMD. :) det var jävligt bra.

Köpte skivan och fick den signerad och kram av Mattias och Danny. :)

Sen söndag gjorde jag inte så mycket. Hoppade studsmatta. och så åskade det och datorn gick sönder hos pappa.Så nu MÅSTE han köpa en ny.(den är typ sen 98)

Idag så har det varit skola och vi började med musik :) vi ska köra truly madly deeply på vårfesten x).

sen sv och sen 2½ timmes hål!!!!

gick ner till mormor och chillade xD sen upp och ha sista lektionen  NO!!!!! blöööööö

 

 

Men puss och hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0