FINAL!!!

Ja idag är det final i eurovision song contest 2009!

Jag hejjar på Sverige såklart ,Norge och Grekland!!!

Okej lite finland oxå xD

i dag har jag typ latat mej och sett typ babe en barn film om en liten gris.

Tack vare den gillar inte jag kött längre.

Var hos mormor ett tag och chillade.

Sen hem äta äckel pizza (har inte ätit pizza på drygt ett år!)

Dom hade inte grekisk sallad så jag fick grekisk pizza med massor av lök och oliver på.

Sen har vi sett Yes Man! Sjukt bra film ni måste se den asså! Fan jag blev kär i den xD

Nu sitter jag och lyssnar å Sakis Rouvas( Greklands representant i eurovision)

Några av hans gamla låtar!

Vill till grekland igen!!

Bara chilla på stranden och gå på marknader fan va soft alltså!

Jag skulle kanske prova säga ja till allting som i Yes Man?!

Undra vilka reaktioner man skulle få?

 

Men måste sluta nu Hejz


Kommentarer
Postat av: pernilla

2009-05-23 @ 19:32:34
URL: http://perrehietanen.blogg.se/
Postat av: Pernilla : )

den filmen har jag sett " Yes man" den är trög haha ;P nee den är bra fast konstig typ tröga people ;P hehe

2009-05-23 @ 19:35:45
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0