nu är jag tillbaks

Hejj allesammans :) nu är jag tillbaka här på blogg.se!

I Dag Måndag: Vi hade sov morron till 9.25 och då hade vi musik :D Vi hade en vikarie som hette anders eller nå. Kände igen han som faan. Vi hade musik lekar och vårat lag vann!! yeah XD Dom i mitt lag fattade inte då jag ritade smoke on the water. o.O

Sen hade vi svenska och jag skrev en 2 sidors lång berättelse som jag ska fortsätta på onsdag med,

Sen ett segthål som är typ 2½ timmar !! då gick jag ner till mormor och lata mej :)

Sen kommer man till baks till skolan för att ha en lektion till NO! Man bara varför just No?

Sen vare bara att sätta sig på mini bussen och åka hem :D   

 

 

Men Hejs Puzz och kramiz\\\ Linn£@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0