snö regn hur ska det va`??

Jag håller på att bligalen'!!!! och med det menar jag mer än vanligt ^^,
Först snö sen regn sen snö i massor och sen regn igen :O :@
Kan inte vädret bestämma sig eller?? Jag har då redan bestämt att det ska vara snö....
Då kan man tolka och köra skoter :)
LÄNGTAR TILL ORDENTLIGT ME SNÖ!!!!

Ja i dag tråkar man som vanligt.Åsas syrra kom förbi med marina oscar och lille max, Dom fikade lite och grattade Åsa.
Sen kunde inte nynne gummz komma så jag ringde till ida och frågade om hon ville komma till stallet och det ville hon så vi körde lampis och mocka och så sen kom Bigitta och hämta henne. Hjälpte A-k me att ta in hästarn och det gick super :)
Tog in Wiggo en stor snäll fux som var hur guuliig som helst :)

Ska försöka lägga in nå bilder någon gång men inte just nu iaf xD

hare gött igelkött xD  (ida citat)

Kommentarer
Postat av: perre

joo kommer oxå sakna han på banorna, så snygg å snabb han är asså <3 ; ) har bestämt mig för att jag nån gg i tiden ska träffa han och fota å ge han en morot :D hihi

2009-12-07 @ 17:36:48
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0