Järvsö Faks =)

Hej hej :) ÄNTLIGEN har Järvsö faks tagit  200 segrar!!!!
Han är enligt mig sveriges bästa häst genom tiderna. Synd att det inte är så många kallblods lopp i södra sverige...annars hade han kanske tagit ännu mer segrar. Trav kommer bli så tråkigt nu då han slutar :( Men EN start till har han och den går av stapeln den 28 december på Romme.

Jajaj en i dag har jag iaf varit lite dyster som endel vet....... Men inte lika mycke som igår dock.
Hade svenska prov som första lektion. INTE KUL!!!! Sen hål och sol pass då jag skrev till so:n båda passen.:) Hade julbord sen till lunch..... yummy ;) Sen Elevens val och vi bakade massor av små kakor. No sen och gjorde handkräm xD Sen hem och vet inte vad jag gjorde men nått gjorde jag iaf... Sen ringde sara ochvi for till stan och shoppade loss xD. Köpte två tröjor till mig själv ( vet jag e självisk xD) En julklapp till isaac och en present? julklpaa till Åsa.
Sen hem och städa lite.

Sitter här och lyssnar på Loke nu :) Men ska ut och gå me vovvarna nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha joo jag är grym i matte men våran gamla lärare är mindre grym haha ; )

2009-12-22 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0