Lidja Live

Ja i går var vi på lidja live och hörde då Emil Adrian och Harry spelade. Emil hade lite problem med sin gitarr då strängen gick av  och han fick ta en annan och den ville inte riktigt som han ville men annars var det bra

Sen satt vi och ugglade vi senen och då kom Janne! jag bara neeeeej, han bara hej kompis :) jag:Hej.

flytta flytta. Janne: Vill du dansa med mej kompis?! jag: Nä det vill jag inte! ossåsattt han och segade sej me oss ett taginnan han for och söp sej ännu fullare hos sitgX)

Sen var vi väll där ett bra tag innan vi gick till hanna och käkade chips och så. Vi gick upp till Hannas rumm och det var slaggis om vem som skulle ligga i mitten av sängen mellan Frida ,andreas, markus Hanna och affe xD

Sen skulle elvira Hannas lillasyster sova men det gick inte så  bra då vi skrek ganska mycket xD Sen vid tolv gick vi tillbaka för att emil skulle spela igen klockan halv ett. Så då packade vi oss iväg allihopa jag Hanna Sara Ida Affe Emil Andreas Markus och frida :)

Väl där träffade jag frida min låtsas kusin som var där med sin sambo andreas xD Dom och deras kompisar hade sett på sommar med göran eller vad den nu heter och härmade göran hela tiden xD "Fan va kåt du ser ut!" "tack tack så hemskt mycket". zD  jag bara okej???? en försökte andreas få mej att skämmas över han och dansade och sjöng och hade sej :)  Men jag as garva istället....

Sen spelade emil och dom några låtar och dom var tvungna att spela två extra nummer..Den här gången skötte sej hans gitarr ganska bra hans pappa hade bytt sträng osv

Åkte med ida hem och upptäckte att dom hade fest mitt emot på mc klubben : men bar kul?! jag vill sova men dom spelade inte så högt.

 

Jag r smart! NOooot. Isaac nös på mej och jag bara usch tänk om du har snorinfluensan xD Han bara jo du ska a svinninflunensan XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0