Fullt upp

Ja i fredags så kom josse ner och var soc. xD Vi gjorde inte så mycket då gick på stan och busa med orvar. Sen på lördan så ville inte vi följa till sikfors för att se lådbils rejs och lillebabs xD så vi såg på ankracet i roknäs-sjulnäs istället. Anka nummer nio vann och av bya ankorna vann självklart sjulnäs!!!!!!! :) sen for vi med mamma till nolia för det var kattutställning men vi fick inte komma in med orvar. Man bara hallå han är en valp vi kan inte lämna han hemma och inte i bilen. Dombara "Nä för han e inte vetrinärbesiktad" Mamma bara "joo" dom" kanske det men inte i dag" mamma " nä men in förrgår" Dom typ bara ni måste bli besiktade ihär av vetrinären på morronen! (BITCHAR)
å jag och josse gick på loppisen istället och jag skulle på toa så då gick jag och då jag kom ut stod josse och tog av sej den långärmade tröjan och hade lagt mobben vi handfatet och jag tänkte "bara hon inte glömmer dendär" Tror ni inte att hon gör det och vi går en bit och kommer på att hon glömt den kutar tillbaka med orvar  i släptåg. Den är BORTA!
Nån jävel har snott den!!!! Vi typ bara NEEEEEJ
Det var typ en tjej där som gick då vi kom till baka sen såg vi henne ute och jag tänkte att man kanske kunnde linda hon runt lillfingret men josse går rätt på sk" Du Tog du min mobil?!" Jag bara fan där gick den planen.
Sen anmälde vi den stulen och allt shit sen for vi till mormor och körde moppe :) hemm till papp och äta tacos och glo på tv.
I dag så var vi på vitsandstravt det var bygdetrav. Grattis Angelica o Mattinata som vann ponnyloppet.
Sen for josse hem utan mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0